سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

قسمت دوم از مجموعه مستند «بعد از خمینی» با عنوان «آخرین مأموریت»

 

سال 68.. سال تصمیماتِ مهم برای جمهوری اسلامیِ پس از جنگ.. مسئله هایی که به دلیل مصلحت های جنگ مسکوت مانده است، صدایشان اندک اندک بلند می شود! زمانِ حلّ مسئله رسیده است.. موضوعی امام را رنج می دهد. حلّ این موضوع فقط از عهده امام بر می آید. امام چگونه این چالش را در سالِ آخرِ عمرِ خود حل کرد؟

 مستند بعد از خمینی روایتی بی‌پرده و شفاف از رخدادهای سیاسی اجتماعی دهه 70 است که به کارگردانی حجت‌الله نیکی ملکی و تهیه‌کنندگی شبکه اجتماعی افسران + تولید شده است.


ادامه مطلب …


اولین دیدگاه را شما بگذارید انتخابات تالش فوری ،

  

حتراما بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند «پنجاه وهشتمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به آذر ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 455/000 ریال ساعت 24:00 روز پنجشنبه مورخ 1394/09/26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز خواهد شد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید انتخابات تالش فوری ،

  

محمد زاده مدیرکل دفتر عالی گزینش وزارت آموزش و پرورش در همایش گزینشگران دراردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم فلاورجان گفت: درآزمون استخدام آموزش و پرورش که 27 شهریور برگزار شد، بیش از 5 هزار نفر به مرحله مصاحبه تخصصی راه یافتند که نتایج گزینش آنها تا سه هفته دیگر اعلام می شود.
پرداخت مطالبات فرهنگیان حق التدریس و بازنشستگان آموزش و پرورش تا پایان آذر هم خبر محمدحسن قائدی ها مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان در این همایش بود.
گفتنی است پیش از این قرار بود نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا پایان مهرماه اعلام شود و گفته می شد که از اوایل آذرماه نیز دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهد شد.
لازم به ذکر است حق التدریس فرهنگیان مربوط به 2ماهه فروردین و اردیبهشت94 و حق الزحمه عوامل برگزارکننده امتحانات نهایی و پاداش پایان خدمت فرهنگیان مهر93همچنان پرداخت نشده است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید انتخابات تالش فوری ،

  

به نقل از  خبرگزاری فارس محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی معوقات فرهنگیان پرداخت می‌شود؟»، اظهار داشت: متأسفانه همیشه چنین مشکلی داریم که آموزش و پرورش با فاصله در پرداخت‌ها مواجه است.

فاضل افزود: این موضوع همیشه این طور بوده و همیشه هم نگران آن بوده‌ایم که حق التدریس‌ها و پاداش پایان خدمت فرهنگیان و بعضی مطالبات دیگر همکاران گاهی اوقات با تأخیرات پرداخت مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که به شدت دنبال آن هستیم حتی یک ساعت هم شده، زودتر این مطالبات را پرداخت کنیم اما این موضوع به شرایط تأمین اعتبار باز می‌گردد.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا مشخص است چه زمانی این معوقات پرداخت می‌شود؟»، گفت: پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم هر چه زودتر این معوقات پرداخت شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید انتخابات تالش فوری ،

  

شهر زیرزمینی موشک های سپاه +عکس
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 14:24
 
تصاویر موشک های دوربرد سپاه در تونل های زیر زمینی منتشر شد.
شهر زیرزمینی موشک های سپاه +عکس
به گزارش گروه سیاست "رویکرد" نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اولین بار اجازه تصویربرداری از تونل های زیرزمینی سپاه که موشک های بالستیک دوربرد در آن نگهداری می شوند را صادر کرد و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز فیلم آن را پخش کرد.

در این تونل های پیچ در پیچ تعداد زیادی از موشک های دوربرد -که در این تصاویر موشک «قدر» است- دیده می شود.

موشک قدر ازجمله موشک های بالستیک و دوربرد سپاه است که در 2 نوع F و H تا کنون ارائه شده که نمونه اول، 2هزار و نمونه دوم 1700 کیلومتر برد دارد.

موشک «سجیل» نیز از دیگر موشک‌های مهم و بالستیک سپاه با برد 2هزار کیلومتر است.

البته سردار حاجی زاده در خلال این بازدید گفته است که موشک های دوربرد نسل جدید سپاه از سال آینده جایگزین نسل های قبلی خواهد شد.

وی همچنین گفته است که نیروی هوافضای سپاه در کمتر شهری هست که پایگاه موشکی نداشته باشد.

بنا بر آنچه اعلام شده، برخی از این تونل ها در اعماق 500 متری در زیر کوههای بلند حفر شده‌اند.
 

نظر()

  

26 مهر یارانه نقدی واریز می‌شود

سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: پنجاه و ششمین مرحله از واریز یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال جاری ساعت 24 روز یکشنبه هفته آینده انجام می شود.

مبلغ یارانه این مرحله نیز همانند پنجاه و پنج مرحله قبلی 45 هزار و 500 تومان است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که همزمان قابل برداشت است.
منبع: ایلنا

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به ادعای "سی ان ان" گزارش می‌دهد:
اخیرا ادعایی از سوی "سی ان ان" مطرح شده که جای تامل دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ادعاها و جنگ روانی رسانه‌های غربی یکی پس از دیگری جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته که تنوع این ادعاها تامل برانگیز است.
 

در ادامه سناریوی ادعای واهی رسانه‌های وابسته به غرب اخیرا شبکه " سی ان ان"  ادعایی را مطرح کرده مبنی بر اینکه  برخی موشک‌های شلیک شده روسی در آسمان ایران سقوط کرده است و این در حالی بوده که هیچ شواهدی چنین ادعایی را تایید نمی‌کند.



**دقت بالای موشک "کلاب"

اولا موشک‌های شلیک شده "کلاب" از نوع کروز بوده و با ماهواره هدایت می‌شوند و این یعنی دقت موشک پس از مرحله روانه سازی (Launching) ارزیابی شده و در این زمینه هیچ شکی نبوده که اهداف از پیش تعیین شده مورد اصابت قرار گرفته است.


ثانیا موشک‌های سنگینی که بین 6 تا 8 متر طول و وزن نسبتا قابل توجهی دارند قطعا میدان انفجاری گسترده ای را ایجاد می‌کنند و این موضوع به هیچ عنوان قابل پنهانکاری نیست. اگر یک موشک منفجر شود به فاصله چند صد متری خود میدان انفجاری ایجاد کرده و خسارات تاسف باری را به بار می‌آورد و انفجار موشک کامل با این ابعاد آن هم در یک شهر قابل پنهانکاری نیست.



موشک



**سرعت نشر اطلاعات و دروغ پردازی "سی ان ان"

به علاوه اینکه وقتی پهپادی که به دروغ شایعه می‌شود که در سیستان و بلوچستان سقوط کرده و خبر سقوط آن در فضای مجازی به سرعت  می‌چرخد چگونه ممکن است که خبر آن درز نکند و این یکی دیگر از علل اشتباه بودن ادعای سی ان ان است.


حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موضوع ادعای موصوف را پیگیری کرد؛  اما تاکنون هیچ مقام آگاهی در این زمینه اظهار نظر نکرده و ضمنا مقامات روس و حتی خود آمریکایی‌ها نیز این موضوع را تکذیب کردند.


سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: تمام موشک هایی که ما از کشتی های جنگی خود به سوی مواضع داعش در سوریه شلیک کرده ایم با دقت تمام به اهداف مورد نظر اصابت کرده است. این مطلب در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر سقوط شماری از موشک های شلیک شده از دریای کاسپیین، در خاک ایران بیان می شود.




**وزارت دفاع روسیه: هیچ موشکی در ایران سقوط نکرد/موشک قبل و بعد شلیک روی اهداف قفل می‌شود /همه موشک‌های کروز شلیک شده با موفقیت به اهداف تعیین شده اصابت کردند


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد  "مسکو" ادعاهای مربوط به سقوط موشک‌های شلیک شده به سوی مواضع داعش در ایران را تکذیب می‌کند.  سخنگوی وزارت دفاع روسیه "ژنرال ایگور کوناشنکو" ،  طی بیانیه ای اعلام کرد «هر فرد حرفه‌ای می‌داند که (در این نوع از عملیات) اهدف قبل و بعد از اصابت قفل می شوند."   وی همچنین افزود "همه موشک‌های کروز شلیک شده با موفقیت به اهداف تعیین شده اصابت کردند".    

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد  "مسکو" ادعاهای مربوط به سقوط موشک‌های شلیک شده به سوی مواضع مواضع داعش در ایران را تکذیب می‌کند. سخنگوی وزارت دفاع روسیه ژنرال ایگور کوناشنکو طی بیانیه ای اعلام کرد "هر فرد حرفه‌ای می‌داند که (در این نوع از عملیات) اهدف قبل و بعد از اصابت قفل می شوند". ژنرال کوناشنکو  همچنین افزود "همه موشک‌های کروز شلیک شده با موفقیت به اهداف تعیین شده اصابت کردند". 




موشک



خبرنگاری درباره ادعای سقوط برخی از موشک های شلیک شده روسیه از دریای کاسپین  در خاک ایران پرسید؛ که جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا  گفت من هنوز گزارش های مربوط به این موضوع را ندیده‌ام و در موضعی هم نیستم که بخواهم آنها را تایید کنم (بیشتر بخوانید).


البته در دل ادعای "سی ان ان" نوعی حسادت کودکانه نیز دیده می‌شود که در این حسادت قصد این موضوع وجود دارد که وجهه نظامی فدراسیون روسیه در منطقه غرب آسیا تخریب و ایران یک کشور با ضریب نفووذ پذیری و آسیب پذیری بالا نشان داده شود.  از یاد نرود که چندین مقر داعش در سوریه مختل شده و این نتیجه حملات موشکی از دریای کاسپین است و سوال اینجاست که اگر این موشک‌ها نبود، آیا مقرهای داعش منهدم می‌شدند ضمن آنکه  "دلیور شلیک"  توسط فدراسیون روسیه به ثبت رسیده است.



به دلیل عدم تایید اصل موضوع درباره سقوط کامل یک موشک روسیه در ایران توسط مقامات آمریکایی و روسی، خلاف واقع بودن موضوع و عدم برجای گذاشتن خسارت چشمگیر که سقوط چنین موشک ‌هایی را تایید می‌کند، کروز بودن موشک‌های "کلاب" و برخورد دقیق با  کمترین خطا و .... نشان می‌دهد که ادعاهای مربوط به سقوط موشک‌های شلیک شده به سوی مواضع داعش در ایران خلاف واقعیت (کذب) است. 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

باشگاه خبرنگاران - امروز در مجلس کار به قسم جلاله کشید + فیلم

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه آرزوی مرگ می کردم،گفت:قسم خوردندباسیمان در رآکتور دفنم می‌کنند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

نتایج نظرسنجی یک مرکز معتبر دانشگاهی درباره رقابت انتخاباتی حسن روحانی و  محمود احمدی نژاد
نتایج نظرسنجی یک مرکز معتبر دانشگاهی درباره رقابت انتخاباتی حسن روحانی و محمود احمدی نژاد
دولت بهار: در این نظرسنجی از شهروندان پرسیده شده "اگر جمعه هفته جاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و صرفا آقایان حسن روحانی و محمود ...

224 نظر (فعال: 180 ، در صف انتشار: 11، غیره: 33)

نظر()

  

وندی شرمن: روحانی بسیار دوست دارد که روز اجرای برجام پیش از انتخابات مجلس باشد / او امیدوار است این مسئله بر انتخابات تاثیر بگذارد
وندی شرمن: روحانی بسیار دوست دارد که روز اجرای برجام پیش از انتخابات مجلس باشد / او امیدوار است این مسئله بر انتخابات تاثیر بگذارددولت بهار: قرار است در ایران هم انتخابات مجلس برگزار شود. بعد از آن نیز انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار خواهد شد. انتخابات مجلس ایران در ماه مارس (اسفندماه) است. حسن روحانی رئیس جمهور ایران بسیار دوست دارد روز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) پیش از برگزاری انتخابات مجلس باشد تا مردم ایران شاهد برداشته شدن تحریمها باشند. او امیدوار است که این مسئله بر نتایج انتخابات مجلس تاثیربگذارد.
  

وندی شرمن، مذاکره کننده ارشد آمریکا طی نشستی در انستیتو جان اف کندی (وابسته به دانشگاه هاروارد) بیش از یک ساعت در گفت و گو با دیوید سانگر (خبرنگار مشهور نیویورک تایمز) درباره مذاکرات هسته‌ای و توافق با ایران سخنرانی کرد و به سوالات پاسخ داد.

شرمن در این نشست به نکات جالبی اشاره کرده که شاید مهم‌ترین بخش آن را باید ابراز نگرانی نسبت به وضعیت سیاسی دولت یازدهم دانست؛ جایی که شرمن صراحتا از لزوم تعلیق برخی تحریم‌ها به منظور کمک به دستاوردهای اقتصادی دولت حسن روحانی صحبت می‌کند.

شرمن در بخشی از سخنانش گفته است:
«آنچه بسیاری درک نمی‌کنند این است که در داخل ایران نیز مسائل سیاسی به صورت جدی مطرح است. ما تصور می‌کنیم که در ایران حکومت دینی وجود دارد و یک نفر بر کشور حاکم است. تردیدی نیست که در ایران رهبر، رهبر است. کاملا روشن است که اگر نظر وی تامین نمی‌شد او به هیچ وجه اجازه نمی‌داد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پیش برود اما اینطور نیست که او به خیابان برود و بگوید که همه باید با این کار همراهی کنند. باوجود این، شاهد حمایتهایی از این توافق در مجلس ایران هستیم. در مجلس ایران، طرح یک فوریتی برای بررسی برجام مطرح شده است که به ایران این امکان را می‌دهد تا برجام را تازمانی اجرا کند که عزت ایران حفظ شود. این طرح، بخشهای دیگری هم دارد اما هیچ یک از این بخشها، مانع اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) که نیاز امروز ما و مورد تاکید کاخ سفید است نمی‌شود. درعین حال، می‌دانیم که در ایران تندروهایی هم وجود دارند که در خط مقدم آنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نیروی قدس قرار دارد.»

به گزارش خبرگزاری بسیج، شرمن در ادامه، از تمایل رئیس‌جمهور ایران برای استفاده انتخاباتی از توافق هسته‌ای سخن می‌گوید و تاکید می‌کند:
«قرار است در ایران هم انتخابات مجلس برگزار شود. بعد از آن نیز انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار خواهد شد. انتخابات مجلس ایران در ماه مارس (اسفندماه) است. حسن روحانی رئیس جمهور ایران بسیار دوست دارد روز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) پیش از برگزاری انتخابات مجلس باشد تا مردم ایران شاهد برداشته شدن تحریمها باشند. او امیدوار است که این مسئله بر نتایج انتخابات مجلس تاثیربگذارد. البته تاثیرگذاری این مسئله زود نخواهد بود زیرا زمان می‌برد که کسب و کار رونق بگیرد. درعین حال باید توجه داشت که موقعیت آمریکا در این قضیه همانند دیگر کشورهای حاضر در مذاکرات نبوده است. آمریکا تحریمهایی علیه ایران اعمال کرده است سابقه آن به سال 1979 بازمی گردد. درنتیجه حتی اگر تحریمها برداشته شود، به‌غیر از تحریمهای محدود از قبیل تحریم هواپیما و پسته و خاویار و فرش، فعالان اقتصادی آمریکا اجازه نخواهند داشت با ایران تجارت داشته باشند. کشورهای اروپایی و آسیایی با ایران روابط تجاری خواهند داشت. شماری از فعالان اقتصادی ما از این مسئله راضی نیستند اما به هرحال، ما تحریمهای اولیه‌ای علیه ایران اعمال کرده ایم که به این زودی‌ها برداشته نخواهد شد.»


اولین دیدگاه را شما بگذارید انتخابات تالش فوری ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

انتخابات تالش فوری ، افزایش بازدید ، شکری - تالش -... ، انتخاباتی ، افزایش بازدید-... ، انتخابات تالش ، انتخابات تالش فوری... ، تالش ، انتخابات گیلان تالش ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات ، افزایش بازدید-... ، افزایش بازدید-... ، انتخابات تالش... ، انتخابات گیلان تالش... ، خبری ، ماه خدا رمضان ، دکترسلام ، رتبه بندی ، روحانی ، انتخابات تالش قوری ، افزایش بازدید-... ، اتخابات تالش فوری ، اخبار فوری ، افزایش... ، افزایش... ، افزایش بازذیذ ، افزایش ترافیک-... ، افزایش... ، افزایش بازدید،... ، افزایش بازدید،... ، افزایش بازدید،... ، افزایش... ، افزایش... ، انتخابات- افزایش... ، انتخابات ایران ، انتخابات ایران تالش... ، انتخابات ت ، انتخابات تالش -... ، انتخابات تالش تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، اخرین اخبار ، افزایش بازدبد-... ، اتنتخابات تالش فوری ، اخبار تالش فوری ، hافزایش بازدید ، talesh ، taleshparsiblog ، اانتخابات تالش فوری ، افزایش بازدید-... ، افزایش بازدید-... ، افزایش بازدید-... ، افزایش بازدید-... ، افزایش بازدید-... ، افزایش بازدید-... ، افزایش بازدید-... ، انتخابات تالش،... ، انتخابات... ، انتخابات دور دوم... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری-... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری-... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری.... ، انتخابات تالش فوری،... ، انتخابات تالش فوری،... ، انتخابات تالش فوری،... ، انتخابات تالش فوری،... ، انتخابات تالش فوری،... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش فور... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری... ، انتخابات تالش فوری... ، شهدای غواص ، شهردار ، انتخاباتت تالش فوری ، با تشکر ازوبلاگ نیش... ، ماه خدا مبارک ، ماه خدا، رمضان ، ماه رمضان مبارک ، مدارس تا 27 اسفند ، مدیریت به سبک جدید ، نمایندگیی مجلس-... ، نوبخت ، هسته ای ، وزیر اموزش و پرورش ، کرونا. تالش.... ، کنکور 95 ، شکری تالش ، شکری محمود.... ، شکری. تالش.... ، عیدفطر ، عیدی کارکنان دولت ، فانی ، فرار از زندان ، فرهنگیان ، فطریه ، فقیران تالش ، فیلم طنز/ دکتر سلام... ، فیلم طنز/ دکتر سلام... ، فیلم/ مستند... ، قزوین ، دولت ، دکتر سلام ، دکتر سلام 42 ، دکتر سلام- انتخابات... ، انتخابات گیلان تالش... ، انتخابات مجلس -... ، انتخابات گیلان... ، انتخابات گیلان تالش... ، تالش- انتخابات ، تالش. انتخابات. ، تالش. انتخابات.... ، تالش. کنکور ، تجمع اعتراض آمیز... ، تجمع فرهنگیان ، تجمع معلمان ، ترافیک-انتخابات... ، ترمیناتور ، خبرفوری -اخبار... ،
ویرایش

لوگوی دوستان


ویرایش

دوستان

مشکات نور الله ورزش سه پایگاه دانلود فیلم، نرم افزار و بازی ماسال نیوز ندای تربیت تالش سامانه ضمن خدمت فرهنگیان گیلان باشگاه خبرنگاران جوان سایت تحلیلی قطره خبرگزاری فارس خبرگزاری ایرنا فیش حقوقی فرهنگیان فرادا نیوز خبر داغ شهرخبر جام نیوز جهان نیوز بولتن نیوز شریان عصرامروز خبرآنلاین رای ما اخبار اموزش و پرورش فرهنگیان نیوز خبرگزاری دانشجو سیدیعقوب موسوی، جامعه شناس خبرگزاری فرهنگیان 222 اوای فرهنگیان سخن معلم پایگاه موسیقی سنتی وب سایت ختم قران افزایش بازدید جوان انلاین سایت طرفداری- مخصوص ورزشی ها خبر ایرانی اخبار سینمایی اموزش خیاطی خانم عمرانی رواسی- سایت اعتقادی استاد دولتی افزایش بازدید سینما خبر صدخبر همیشه آنلاین هواشناسی تالش مهر مردم- اخرین اخبار از دکتر احمدی نژاد ایسنا- خبرگزاری دانشجویان یک معلم- اخبار فرهنگیان علوم سیاسی(انتخابات تالش) آهنگ ب ان گ قرآن آنلاین دنیای موسیقی آموزش خیاطی خانم عمرانی دانلود آهنگ ویژه ماه محرم دنیای سینما فارس نیوز عصر امروز انتخابات تالش جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ