بهرام بیرانوند نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح چهارشنبه پارلمان در تذکری شفاهی، نسبت به دست دادن ظریف با اوباما به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت:
 
دقیقاً زمانی که صدها حاجی ایرانی به واسطه جنایت سعودی به آغوش مرگ خفتند یا مفقود شدند، ظریف به طور اتفاقی خود را به آغوش اوباما رساند.
ظریف غلط زیادی کرده است، اگر به عنوان وزیر خارجه این خطا را انجام داده، باید بداند از چارچوب اختیاراتش تخطی کرده است و باید مجازات شود، اگر به عنوان یک شخص عطش روبوسی با اوباما و کری را دارد، از سمت خود استعفا نموده و درب خانه کری و اوباما بساط کند.
 
ملت رشید ایران سال هاست که تاوان رفتار استکباری شیطان بزرگ را می‌دهند، هنوز بسیاری از شهدای ما به خانه بازنگشتند که آمریکا قصد ریشه‌کنی ملت ایران را دارد، لااقل به اندازه یک جوجه خروس غیرت داشته باشید.
 
سپس بیرانوند در صحن مجلس مجلس شعار «مرگ بر آمریکا» سر داد؛ جمعی از نمایندگان هم برای نشان دادن اعتراض خود به دست دادن ظریف و اوباما شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
 
گفتنی است نطق تند بیرانوند توسط ابوترابی مورد انتقاد قرار گرفت و ابوترابی بدون توجه به اقدام شنیع ظریف، میکروفن بیرانوند را قطع نمود و شروع به دفاع از غیرت دینی ظریف کرد!

حجم : 3 مگابایت